FAQ

Wil je het event atelier boeken maar zijn nog niet al je vragen beantwoord? Wellicht staat jouw antwoord in de FAQ hieronder. Toch nog vragen en/of opmerkingen? Stuur gerust een mailtje: almere@heteventatelier.nl.

CORONAPROTOCOL

Hieronder in de FAQ lees je onze coronamaatregelen van dit moment. We hebben ook een protocol gemaakt, waarin we alles op een rij hebben zet. 

Heb je hier nog vragen over? Neem contact met ons op.

  • In de vergaderruimte (MEET) passen 9 personen
  • In de brainstormruimte (CREATE) passen 6 à 10 personen aan tafel
  • In de lounge ligt het aan de opstelling. Voor bijeenkomsten maximaal 35, voor borrels circa 40.

Heb je een evenement waar een andere opstelling bij hoort? En benieuwd of dat past? Mail gerust: almere@heteventatelier.nl 

Een boeking van een vergaderruimte of de gehele ruimte kan tot twee maanden voor de afgesproken datum in overleg kosteloos worden verplaatst naar een andere datum.

  • Langer dan 2 maanden van te voren: 10% van de offerte
  • 2 maanden tot 1 maand van te voren: 25% van de offerte
  • 1 maand tot 2 weken van te voren: 50% van de offerte
  • 2 weken tot 2 dagen van te voren: 75% van de offerte
  • De dag ervoor of de dag van het evenement zelf: 100% van de offerte

 

Helaas niet, ook dagdelen zijn niet meer mogelijk. Je kunt de ruimtes alleen per dag huren.

We denken wel graag mee naar een oplossing, dus neem gerust alsnog contact met ons op.

Jazeker! Ideaal voor als je geen andere bezoekers om je heen wilt hebben en subsessies wilt organiseren. 

Neem voor meer informatie contact met ons op: almere@heteventatelier.nl of vraag vrijblijvend een offerte aan.

We zijn niet standaard in het weekend geopend, maar kunnen vaak wel wat regelen. Dus neem gerust contact op hierover!

Daar is onze ruimte en faciliteiten niet op ingesteld. Een borrel is wel mogelijk, dus vraag naar de mogelijkheden.

Ben je toevallig vegan? Want dan zit je bij ons goed! Andere dieetwensen kun je ook doorgeven, want we denken graag met je mee!

Parkeren kan heel goed in de omgeving. Er zijn meerdere parkeergarages. Voor een hele dag betaal je in een garage slechts € 11,23!

De dichtsbijzijnde garages bevinden zich in de Regisseurstraat. Je kunt ook voor Muntgarage kiezen.

Kijk voor meer informatie op de website van de gemeente Almere.

Dat kan helaas niet, maar je kunt natuurlijk wel buiten de deur gaan eten. Genoeg keuze in de omgeving!

Tot onze eigen grote teleurstelling is onze locatie niet rolstoelvriendelijk.

We zitten op de eerste verdieping. Er is een lift, maar die is slechts 80cm breed. De toiletten zijn ook smal, dus ook hier kun je niet met je rolstoel in.

Mocht je korte stukjes kunnen staan en lopen, dan is het goed te doen. Eenmaal binnen zijn er geen obstakels in de ruimtes.

Heb je nog vragen hierover, laat het weten. We denken graag mee! Stuur ons gerust een mailtje: almere@heteventatelier.

Wij proberen onze ecologische voetprint zo klein mogelijk te houden. Daarom hebben wij geen printer, gebruiken wij duurzame koffiecups (naast onze filterkoffie).

De lunch die we aanbieden is vegan, zodat we er meer mensen kennis mee kunnen laten maken.

Daarnaast gaan we zo bewust mogelijk om met ons verbruik, duurzame producten, recycling. 

We zorgen dat we niet teveel mensen laten boeken op één dag. Corona of niet, wij bieden maximaal 6 flexplekken per dag. Zo is er altijd genoeg ruimte én rust om te kunnen werken. Als de 1,5 meter afstand maatregel geldt, kunnen we zorgen voor meer dan voldoende afstand van elkaar.

Groepen die komen vergaderen kunnen koffie zetten in hun eigen ruimte. Wij komen, met gepaste afstand, af en toe een karaf water en een kan thee brengen. De lunch kunnen we aanbieden in de lounge, of in de vergaderruimte zelf. Als de 1,5 meter afstand houden is verplicht, kunnen we onze vergader- en brainstormruimte helaas niet verhuren aan groepen. Dan bieden we de lounge aan voor een voordelig tarief.

Verder wordt de locatie dagelijks goed gelucht en voorafgaande aan elke verhuring goed gereinigd (deurklinken, kastgrepen, toilet, etc). Er staat altijd een fles desinfecterende handgel en passen we eventuele catering aan om besmetting via eten te voorkomen.

Mocht je aanvullende vragen hebben, stuur ons dan gerust een mailtje: almere@heteventatelier.nl 

Wat leuk dat je interesse hebt! We hebben een speciale pagina gemaakt met alle informatie over flexwerken.

Je kunt altijd jouw boeking annuleren. Aangezien je wel een dag(deel) ‘bezet’ hebt gehouden kan dat niet altijd kosteloos. Bij annulering gelden de volgende voorwaarden:
 
  • Annuleren kan kosteloos tot 14 dagen voor de boekingsdatum.

  • Bij annulering van 7 tot 14 dagen voor de boekingsdatum wordt 25% van de offerte in rekening gebracht.

  • Bij annulering binnen 7 dagen voor de boekingsdatum wordt 50% van de offerte in rekening gebracht.

  • Bij annulering de dag voor of op de dag van de boeking, is het volledige offertebedrag verschuldigd.

     

Annuleren (of verplaatsen) vanwege de door de overheid aangepaste maatregelen mag ten alle tijden.

  • In de vergaderruimte (MEET) passen 8 personen
  • In de brainstormruimte (CREATE) passen 6 à 10 personen
  • Er zijn 6 flexplekken

Heb je een evenement waar een andere opstelling bij hoort? En benieuwd of dat past? Mail gerust: almere@heteventatelier.nl 

Je huurt de locatie tenminste 1 dagdeel, ’s ochtends of ’s middags. Één of meerdere extra uren aan dat dagdeel bijvoegen is wel mogelijk. 

Jazeker, al doen we dat maximaal één dag per week. De lounge verhuren we namelijk aan mensen die willen flexwerken.

’s Avonds kun je wel elke dag de ruimte huren op een door de weekse dag. Je leest er meer over op de pagina Meetups.

Neem voor meer informatie contact met ons op: almere@heteventatelier.nl 

Nog niet, maar in de toekomst wellicht wel.

Nog niet, maar in de toekomst wellicht wel. Wel kun je de vergaderruimtes een uurtje extra boeken naast een dagdeel.

Dat kan! Stuur ons een mailtje met jouw eventwensen: info@heteventatelier.nl

Samen komen we er ongetwijfeld uit!

Ben je toevallig vegan? Want dan zit je bij ons goed! Andere dieetwensen kun je doorgeven door in het boekingsformulier want we denken graag met je mee!

Parkeren kan heel goed in de omgeving. Er zijn meerdere parkeergarages. Voor een hele dag betaal je in een garage slechts €10!

Je kunt ook kiezen voor P+R vanaf station Muziekwijk of Parkwijk. Dan is het slechts 3 minuutjes met de trein naar Almere Centrum.

Dat kan in overleg. Koffie, thee en kannen met fruitwater en wat snacks zitten sowieso inbegrepen!

We helpen je graag met alle voorbereidingen! Van bloemen tot goodiebags en van uitnodigingen tot online promotie. Toevallig (of niet toevallig ;)) is eigenaresse Samira eventexpert, founder van EventGoodies én de co-founder van de Event Planner Academy. Bovendien heeft ze al veel bedrijven geholpen met eventmanagement, eventmarketing en eventstrategie! Stuur gerust een mailtje voor meer info: almere@heteventatelier.nl

Tot onze eigen grote teleurstelling is onze locatie niet rolstoelvriendelijk.

We zitten op de eerste verdieping. Er is een lift, maar die is slechts 80cm breed.

Mocht je wel korte stukjes kunnen staan en lopen, dan kun je hier wel terecht. Eenmaal binnen zijn er geen obstakels in de ruimtes.

De toiletten zijn ook smal, dus ook hier kun je niet met je rolstoel terecht.

Heb je nog vragen hierover, laat het weten. We denken graag mee! Stuur ons gerust een mailtje: almere@heteventatelier.

Wij proberen onze ecologische voetprint zo klein mogelijk te houden. Daarom hebben wij geen printer, gebruiken wij duurzame koffiecups (naast onze filterkoffie).

De lunch die we aanbieden is vegan, zodat we er meer mensen kennis mee kunnen laten maken.

Daarnaast gaan we zo bewust mogelijk om met ons verbruik, duurzame producten, recycling.